امیررضا محمدی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر اظهار داشت: عصر امروز لوله خط انتقال نفت در شهرستان پلدختر براثر بی‌احتیاطی راننده بولدوزر اداره راه و شهرسازی شهرستان پلدختر شکسته شد.

وی افزود: این لوله نفتی خط انتقال شرکت نفت لوله و مخابرات استان لرستان منطقه چنار است که در حوالی دهستان مورانی در 10 کیلومتری شمال پلدختر جاده پلدختر ـ خرم‌آباد دچار شکستگی شده است.

رئیس حفاظت محیط‌زیست پلدختر عنوان کرد: با شکسته شدن این خط لوله، مواد نفتی به داخل رودخانه کشکان سرازیر شده است و  در پی این شکستگی شرکت نفت چند دستگاه ماشین‌آلات سنگین و تانکر به منطقه اعزام کرده است.

وی بیان کرد: شرکت نفت با انداختن مواد جذب‌کننده( پد) در رودخانه کشکان در حال تلاش است تا مواد نفتی و آلوده‌کننده را جذب و از رودخانه کشکان خارج کند.

محمدی نژاد  گفت: امیدواریم با کمک نیروهای شرکت نفت هرچه سریع‌تر بتوانیم مواد آلوده را از رودخانه کشکان خارج کنیم چراکه اکنون فصل تخم‌ریزی آبزیان است و این اتفاق سبب شده تا خسارت زیادی به آبزیان وارد شود.

وی تصریح کرد: با توجه به آلوده شدن رودخانه کشکان از کشاورزان شهرستان درخواست می‌شود تا اطلاع ثانوی و خارج شدن مواد نفتی از رودخانه کشکان از آب این رودخانه برای کشاورزی استفاده نکنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 625615
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.