به گزارش خبرنگار ایرنا٬ غلامرضا آقامیرزایی روز جمعه در حاشیه دیدار استاندار لرستان و فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی استان از محلات جرم خیز شهرستان خرم آباد افزود: حتی اگر ده ها تن ماده مخدر نیز وارد شهر شود اما تقاضایی برای خرید آن وجود نداشته باشد٬ گسترده کردن دام اعتیاد محکوم به شکست خواهد بود.
وی اقدامات انجام شده در سال های گذشته را در این زمینه مثبت ارزیابی کرد و افزود: آنچه این دیدار را از سایر اقدامات گذشته مجزا می کند این است که شخص استاندار به این حوزه ورود کرده که این موضوع می تواند اتفاقات مهم و موثری را در این زمینه رقم بزند.
آقامیرزایی در تشریح بازدید مسئولان استان از محلات جرم خیز شهرستان خرم آباد گفت: در این بازدید٬ منطقه اسدآبادی را بعنوان پایلوت انتخاب کردیم چرا که محل رفت و آمد موادفروشان و همچنین مصرف کنندگان است.
وی افزود: قرار است که در این محله٬ ظرفیت فعالیت های فرهنگی خود را در راستای پیشگیری از اعتیاد بالا برده و در حوزه های درمان و مقابله نیز با جدیت بیشتری عمل کنیم.
دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر لرستان از تشکیل زودهنگام شورای هماهنگی مواد مخدر برای تصمیم گیری و برنامه ریزی در خصوص این مهم خبر داد و اظهار امیدواری کرد که با جدیت مسئولین و خواست مردم این منطقه٬ محله اسدآبادی و سایر محلات جرم خیز شهرستان خرم آباد از لوث وجود معتادان و فروشندگان مواد مخدر پاک شود.
فرمانده ناحیه سپاه ناحیه خرم آباد نیز در جریان این بازدید از ساخت یک مجموعه اداری فرهنگی در محله اسدآبادی شهرستان خرم آباد خبر داد و گفت: با توجه به بررسی های انجام شده در جهت کاهش آسیب های ناشی از اعتیاد٬ سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اقدام به ساخت این مجموعه کرده است.
ماشاالله بازگیر با بیان اینکه از 6 شاخص برای احداث این مجموعه بهره برده ایم گفت: شناسایی معتادان و فروشندگان به جهت هدایت آنها٬ بسترسازی و شناسایی ظرفیت ها٬ آموزش٬ درمان و دستگیری( برای افرادی که مایل به ترک مواد مخدر نیستند) و همچنین صیانت از افرادی که اقدام به ترک مواد کرده اند٬ از مهمترین اهداف ما در مورد احداث این مجموعه اداری فرهنگی است.
7264
خبرنگار: بهزاد سلاح ورزی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.