به گزارش خبرنگارایرنا حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی سه شنبه در مراسم رژه و سان نیروهای مسلح شهرستان بروجرد افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تقدیم بیش از 50 هزارشهید دین خود را به انقلاب و نظام به خوبی ادا کرده است.
وی اظهار کرد: در اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ارتش وظیفه پاسداری ازاستقلال و تمامیت ارضی کشور و نظام را برعهده دارد.
امام جمعه بروجرد اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابله با توطئه های داخلی و گروهک های ضد انقلاب که فکر تجزیه کشور را داشتند به درستی عمل کرد.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی بیان کرد: ارتش در دوران افاع مقدس به بهترین شکل انجام وظیفه کرد و دشمنان را از رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشت.
وی گفت: حماسه آفرینی ارتش در کنارسایر نیروهای مسلح در دفاع از کیان جمهوری اسلامی و آب و خاک قابل تقدیراست.
امام جمعه بروجرد افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تقدیم 50هزار شهید در دوران دفاع مقدس نشان داد که به انقلاب و کشورعشق می ورزد و تا پای جان در برابر دشمنان ایستاده است.
وی اضافه کرد: نقش ارتش جمهوری اسلامی ایران درپیروزی انقلاب بسیار برجسته، ممتاز و فراموش نشدنی بود که این مهم نیز به دلیل ایمان واعتقاد دینی نیروهای ارتشی است.
امام جمعه بروجرد اظهار کرد: تجربه با ارزش دفاع مقدس برای نیروهای مسلح یک گنج است که امروز نیز این تجربه نیروهای مسلح زمینه خودکفایی درتولید سلاح های مدرن جنگی که دارای قدرت بازدارندگی بزرگی در برابردشمنان دارد را برای کشورایجاد کرده است.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی گفت: قدرت بالای نظامی ایران اسلامی باعث شده هیچ کشوری جرات تعرض به کشوررا نداشته باشد.
وی افزود: نیروهای مسلح مظهر اقتدار نظام هستند و ملت غیورایران اسلامی را در مقاطع مختلف پشتیبانی کرده اند.
امام جمعه بروجرد با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت ماه اظهارکرد: ملت ایران با مشارکت در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری وپنجمین دوره انتخابات شورای شهر بار دیگر اقتدارهمه جانبه را به حهانیان نشان خواهند داد.
7190 /7273
خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهارونداحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.