محمد مهدی یاری یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام فدراسیون جمهوری آذربایجان با نایب قهرمانی ایران به پایان رسید.
به گفته وی در این رقابت ها دو کشتی گیر شایسته و آینده دار بروجردی یک مدال برنز و یک مقام پنجمی را کسب کردند.
وی اظهار کرد: در وزن63 کیلوگرم اشکان کوشکی ابتدا کشتی گیرانی از گرجستان و آذربایجان را شکست داد اما در دیدار نیمه نهایی به حریف آذربایجانی باخت و راهی دیدار رده بندی شد.
رئیس هیات کشتی بروجرد اضافه کرد: در همین وزن امیر حسین مقصودی ابتدا حریف گرجستانی را برد اما در دور بعد به نماینده آذربایجان باخت اما با توجه به حضوراین کشتی گیر در دیدار فینال، وی راهی گروه شانس مجدد شد و در این مرحله با غلبه بر حریف گرجستانی به دیدار رده بندی راه یافت تا برای کسب مدال برنز به مصاف کوشکی برود و در دیدار رده بندی کوشکی با برتری مقابل مقصودی صاحب مدال برنز شد.
یاری بیان کرد: در وزن 54 کیلوگرم علی حیدری گودرزی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم حریف آذربایجانی را برد اما در دور سوم مقابل دیگر نماینده میزبان باخت و راهی دیدار رده بندی شد و با شکست در این مسابقه به مقام پنجم رسید.

***بوکسور بروجردی نایب قهرمان جهان در رشته بوکس شطرنج شد

محمد رازانی ورزشکاربروجردی درمسابقات جهانی بوکس شطرنج به مربیگری آرش روشنایی وعلی بیرانوند در کشورهندوستان نایب قهرمان جهان شد.
تیم منتخب بوکس شطرنج جمهوری اسلامی ایران با اقتدارکامل توانست با 2مدال طلای سامان سعیدیان و یوسف سالارنیا و یک مدال نقره محمد رازانی و یک مدال برنز علی عسکری و جمع امتیاز 27 نایب قهرمان جهان شود.
تیم هند با توجه به شرکت کنندگان زیادی که داشت در مجموع چهار رده سنی پیروز شد و روسیه با مجموع امتیاز 24سوم مسابقات شد و فرانسه و ایتالیا در جایگاه چهارم و پنجم قرار گرفتند.
فینال مسابقات سعید سالارنیا به هفت راند کشید و فینال مسابقات محمد رازانی به 9راند و سامان سعیدیان به 4راند و متاسفانه علی عسکری در یک چهارم نهایی حذف شد ودرجایگاه سوم ماند.
7273/7190
خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.