به گزارش خبرانلاین لرستان: در کارگروه امور زیربنایی لرستان به ریاست اصلانی- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان، طرح توسعه پایدار منظومه روستایی بخش ززوماهر شهرستان الیگودرز موردبررسی و تصویب قرار گرفت.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان در این خصوص گفت: طرح‌های توسعه فضای روستای بر اساس ماده 194 برنامه پنجم توسعه و در چهارچوب طرح عمران جامع فرادست تهیه می‌شود و به‌عنوان طرح مادر در امور روستایی قلمداد می‌گردد.

فرهاد خاکی افزود: افق طرح منظومه روستایی بخش ززوماهرو 15سال است و جهت اجرایی شدن این طرح، 844پروژه تعریف‌شده که 426 پروژه به طرح‌ها و پروژه‌های زیرساختی و 418 پروژه اقتصادی و اجتماعی می‌باشد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان با اشاره به برنامه زمان‌بندی اجرای این طرح گفت: پس از تائید مطالعات پدافند غیرعامل به و شورای برنامه‌ریزی استان این طرح جهت اجرا به‌تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ می‌گردد و درمجموع 477 پروژه در پنج سال اول، 175 پروژه در پنج سال دوم و درنهایت 192 طرح در پنج‌ساله سوم به اجرا درخواهد آمد.

وی افزود: با توجه به اینکه در طرح منظومه روستایی توسعه در تمام بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دیده‌شده است لذا اجرای این طرح باعث توانمندی و بهبود چشمگیر وضعیت معیشت ساکنین این منطقه خواهد شد.

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 617376
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.