سیید حمیدرضا کاظمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پروژه چهار خطه پلدختر – خرم آبادکه قرار شد 17 کیلومتر آن تا پایان سال 95 زیر ترافیک برود به دلیل بارندگی های پی در پی به بعد از تعطیلات نوروز موکول شد.
وی افزود: تاکنون عملیات اجرایی این پروژه آغاز نشده و برای اجرایی کردن بیش از یکهزار و 300 متر تونل همراه با 14 کیلومتر چهارخطه در این مسیر پیمانکار انتخاب شده و در صورت مساعد بودن هوا امسال انجام خواهد شد.
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه شورای برنامه ریزی استان که در پلدختر برگزار شد بر اساس تعهد مدیر کل راه و شهرسازی استان، مقررشد سال 96این پروژه در پلدختر اجرا شود که هم اکنون با مشخص شدن پیمانکار انتظار می رود این پروژه سریعتر آغاز به کار نماید.
کاظمی افزود: با اجرای این پروزه ،تغییراتی در جهت ایمن کردن جاده و آرامش و آسایش مردم درفضای رفت و آمد جاده پلدختر - خرم آباد ایجاد خواهد شد.
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی به انتخاب جاده خرم آباد- پلدختر ، مسیر ویژه گردشگری اشاره کرد و اظهار کرد: به طور قطع نخستین مولفه ویژه گردشگری بحث راه و فراهم کردن زیر ساخت ها در مسیر است که باید در اولویت قرار گیرد.
7272/6060
خبرنگار: فاطمه مهرابی**انتشاردهنده: محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.