به گزارش خبرگزاری تسنیم از دیلم، حسن اسماعیلی صبح امروز در جریان بازدید استاندار بوشهر در بررسی روند اجرای بزرگراه دیلم به گناوه با تاکید بر تسریع در تکمیل این بزرگراه اظهار داشت: استاندار بوشهر به سبب تاخیر  در تکمیل و تعلل در روند پیشرفت فیزیکی این محور به ویژه پل بویرات از پیمانکار پروژه انتقاد کرد.

وی با بیان اینکه پروژه بزرگراه دیلم به گناوه دارای 65 کیلومتر مسافت است افزود: به سبب افزایش بالای تردد خودرو و افزایش تصادفات، محور دیلم به گناوه به عنوان جاده مرگ شناخته شده که برای جلوگیری از حوادث و تلفات رانندگی،  ساخت و تکمیل بزرگراه دیلم یکی از اولویت‌هاست.

فرماندار دیلم با بیان اینکه تاکنون 50 کیلومتر محور بزرگراهی دیلم به گناوه تکمیل شده تصریح کرد: تاکنون 80 درصد محور 65 کیلومتری دیلم به گناوه زیر بار ترافیک قرار گرفته که بر اساس اعلام پیمانکار 15 کیلومتر باقی مانده تا 1.5 ماه آینده تکمیل می‌شود.

اسماعیلی با بیان اینکه 7 کیلومتر این محور قبل از آغاز تعطیلات نوروز زیر بار ترافیک رفت افزود: 15 کیلومتر این محور نیمه تمام است که بر اساس قول پیمانکار 7 کیلومتر آن تا یک ماه آینده و 8 کیلومتر دیگر  هم بزودی تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه پیمانکار پروژه محور دیلم به گناوه تکمیل این طرح را تا پایان سال 95 اعلام کرده بود افزود: بزرگراه دیلم به گناوه  بر اساس تعهد پیمانکار تا  پایان سال 95 باید تکمیل می‌شد که  اکنون 15 کیلومتر دیگر این مسیر هنوز نیمه تمام است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 606626
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.