حمزه مهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر اظهارداشت: در پی سقوط یک دستگاه وانت نیسان به دره در جاده پاعلم به مورموری پلدختر هفت نفر مصدوم شدند که به وسیله آمبولانس پایگاه‌های پاعلم و چینه‌زال پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان امام خمینی پلدختر منتقل شدند.

وی در رابطه وضعیت مصدومان  سقوط نیسان به دره در جاده پاعلم به مورموری افزود: یک نفر از مصدومان این حادثه به نام زهرا رحمتی به بیمارستان خرم‌آباد اعزام شده است.

مسئول اورژانس 115 پلدختر با بیان اینکه یک مصدوم این حادثه همچنان در بیمارستان امام خمینی پلدختر تحت مراقبت است، عنوان کرد: پنج مصدوم دیگر این حادثه از بیمارستان پلدختر ترخیص شدند.

وی به بستری بودن فرزاد رحمتی 2 ساله در بیمارستان پلدختر اشاره و بیان کرد: در این حادثه هفت نفر به نام های زهرا رحمتی 21 ساله، فرزاد رحمتی 2 ساله،  حسین رحمتی 9 ساله، موسی سیف‌زاده 22ساله، مریم سیف زاده، ماه پری عباسی 60 ساله و لیلا رحمتی ترکاشوند 20 ساله مصدوم شدند.

به گزارش تسنیم صبح امروز ساعت 8:40 دقیقه یک دستگاه وانت نیسان در کیلومتر 15 جاده پاعلم – مورموری پلدختر به دره سقوط کرد که در پی این حادثه هفت سرنشین آن مصدوم و به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان پلدختر منتقل شدند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 606905
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.