به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، هوشنگ بازوند عصر امروز در نشست شورای اداری لرستان با حضور ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور اظهار داشت: ️ در استان لرستان بیش از سه سال است دغدغه مقام معظم رهبری یعنی اقتصاد و اشتغال را سرلوحه کار قرار داده‌ایم و امسال هم با برنامه‌ریزی برای سرمایه‌گذاری بیشتر تمام توانمان را برای تولید و اشتغال مضاعف به کار می‌گیریم.

وی با بیان اینکه️ لازمه شکوفایی اقتصادی، مدیریت قوی و حساب شده و در عین حال همراه با ریسک‌پذیری است افزود: ️ تا مردم درگیر و سهیم در تولید و اقتصاد نشوند به نتیجه نمی‌رسیم چراکه ما دولتی‌ها باید مانع نبوده بلکه تسهیل‌کننده باشیم.

استاندار لرستان با بیان اینکه طرح مبارزه با ریزگردها در استان تهیه شده که برای اجرای آن نیازمند اعتبار هستیم تصریح کرد:️ صحبت از پیشرفت و توسعه بدون لحاظ کردن حفاظت محیط زیست آن هم با فرهنگ‌سازی لازم معنا ندارد.

وی بیان کرد:️ برای زاگرس مرکزی به عنوان ریه کشور لازم است یک سند توسعه زیست محیطی تهیه شود و چالش‌های زاگرس میانی مثل بیکاری، مهاجرت، خشکیدگی جنگل‌های بلوط شناسایی و چاره‌اندیشی شوند.

بازوند با اشاره به اینکه لرستان پایتخت ژئوتوریسم ایران است گفت:️. ظرفیت‌های لرستان مانند داشتن 2500 کیلومتر رودخانه و ظرفیت‌های بزرگ، زمین گردشگری و خاک باید شناسایی، بالفعل و معرفی شوند که در این مسیر نگاه سازمان محیط زیست از حیث تخصیص اعتبار کمک‌کننده است.

وی اظهار داشت: برای آنکه شاهد مشارکت پرشور و حداکثری در انتخابات پیش رو باشیم باید با نصب‌العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری مر قانون را رعایت کرده و با رقابت سالم، امنیت مضاعف و سلامت کامل به استقبال انتخابات برویم.

استاندار لرستان ضمن تأکید بر اینکه از نقدهای آگاهانه استقبال می‌کنیم بیان کرد: بی‌انصافی است کارهای بزرگ انجام شده را کاملا ندیده گرفته و بگوییم هیچ توفیقی کسب نشده و فقط آمارسازی است.

وی خاطرنشان کرد: آیا فرودگاه و پروازهای کربلا و مشهد آمارسازی است؟؟ آیا راه‌آهن و آزادراه و گازرسانی 647 روستا و ده‌ها نمونه دیگر آمارسازی است ؟؟ چرا برخی دنبال ناامید کردن مردم و سیاه‌نمایی خدمات نظام هستند؟؟

بازوند عنوان کرد:️ آنها که دنبال تخریب محض هستند بدانند ترسیم یک فضای تاریک و مبهم و منفی از کشور و استان در وهله اول تبلیغ علیه مردم و فرصت‌های پیشرفت مردم است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 606046
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.