مسئول اورژانس 115 پلدختر گفت: بر اثر سقوط یک دستگاه خودرو وانت‌نیسان به دره در محور امامزاده احمد شهرستان پلدختر 19 نفر از سرنشینان خودرو مجروح شدند.

به گزارش ایلنا، حمزه مهری با اعلام این مطلب افزود: یک‌دستگاه سواری وانت نیسان اقدام به سوارکردن مسافر در مسیر امامزاده احمد شهرستان پلدختر کرده بود که به علت شیب تند و سخت گذر بودن مسیر به دره مجاور سقوط کرد.

مسئول اورژانس 115 پلدختر اظهار داشت: از مجموع ۱۹ مصدوم حادثه ۱۸ نفر از طریق آمبولانس‌های جمعیت هلال احمر و یک نفر از از طریق آمبولانس درمانگاه «پاعلم» به مراکز درمانی منتقل شدند. از اورژانس هوایی مرکز استان لرستان برای انتقال مصدومان به بیمارستان خرم آباد درخواست کمک شده که تا لحظه مخابره خبر به منطقه نرسیده است. پس از وقوع حادثه بالگرد امداد هوایی اورژانس استان لرستان به شهرستان پلدختراعزام شد و ۱۴ مصدوم این حادثه را به بیمارستان خرم آباد انتقال داد.

وی افزود: به محض وقوع حادثه و اطلاع از موضوع اورژانس ۱۱۵ پلدختر بلافاصله جهت انتقال مجروحان ۶ دستگاه آمبولانس به منطقه اعزام و مصدومان این حادثه توسط نیروهای امدادی و اورژانسی به مرکز درمانی روستای پاعلم انتقال یافتند.

مسئول اورژانس ۱۱۵ پلدختر خاطرنشان کرد: برای انتقال مصدومانی که حال آنها وخیم گزارش شده از اورژانس امداد هوایی مرکزاستان لرستان درخواست کمک شد.

مهری یادآور شد: پنج مصدوم حادثه سقوط نیسان وانت حامل زائران به دره در جاده شاه احمد به وسیله آمبولانس به مراکز درمانی استان منتقل شدند.

به گزارش ایلنا، امامزاده احمد شهرستان پلدختر هرساله در ایام تعطیلات نوروزی پذیرای خیل زایران از استان های همجوار و لرستان است اما با این وجود از جاده دسترسی مناسب برخوردار نیست.

این امامزاده بر بلندای کبیرکوه با ارتفاع یکهزار و 610 متر در ضلع جنوب غربی دهستان پاعلم از توابع شهرستان پلدختر واقع شده و جاده دسترسی آن دارای شیب بسیار تند، پیچ های زیاد و پرتگاه های متعدد است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.