نعمت اله دستیاری دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد 38 نفر شامل 31 مرد و هفت زن مربوط به شهر پلدختر و26 نفر داوطلب شامل 22 مرد و چهار زن مربوط به شهر معمولان هستند.
وی اظهار کرد: تعداد داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان پلدختر به طور کلی 548 نفر است که از این تعداد بخش مرکزی با 279 داوطلب شامل 262 مرد و 17 زن و بخش معمولان با 269 نفر داوطلب شامل 247 مرد و 22 زن می باشد.
فرماندارپلدختر افزود: شهرستان های پلدختر، سلسله، دوره چگنی و ازنا از نظر تعداد داوطلبان ثبت نام شده شوراهای اسلامی شهر و روستا نسبت به سایر شهرستان های استان در رده های اول قرار دارند.
وی گفت: 106 روستاهای شهرستان پلدختر شرایط لازم را برای تشکیل شوراهای اسلامی دارند که این آمار نسبت به دوره قبل با تعداد 78 روستا 30 درصد افزایش داشته است.
دستیاری افزود: 56 نفر از افراد ثبت نام شده در پنجمین دوره انتخابات شوراها در دوره قبل عضو شورای شهر و روستا بوده اند.
وی در خصوص میزان تحصیلات افراد ثبت نام شده در شهرستان پلدختر اظهار کرد: 452 نفر دارای سواد خواندن و نوشتن، 46 نفر دیپلم، 28 نفر کاردانی، 69 نفر کارشناسی و 17 نفر دارای مدرک کارشناس ارشد هستند.
فرماندار پلدختر گفت: با پایان یافتن مهلت و کار ثبت نام داوطلبان و طبق قانون انتخابات بررسی صلاحیت نامزدها توسط مراجع چهارگانه از فتم فروردین ماه جاری آغاز و نتایج آن در تاریخ 17 همین ماه اعلام می شود.
7272/3022
خبرنگار: فاطمه مهرابی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.