سرهنگ صفرعبدالوند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: ماموران انتظامی کلانتری 11 شهرپلدختر2 زن را که از سارقان حرفه ای شهرستان بوده وبا استفاده از شلوغی بازارعید اقدام به دخل زنی و کیف زنی خانم ها در سطح خیابان ها می کردند شناسایی ودستگیر کردند.
فرمانده انتظامی پلدختر اضافه کرد: این 2 سارق پس از دستگیری توسط ماموران به جرم خود اعتراف کرده و اموال مال باختگان را بلافاصله تحویل دادند.
سرهنگ عبدالوند بیان کرد: ماموران انتظامی پلدخترسارقانی را که اقدام به سرقت لوازم مدرسه و ماشین آلات کشاورزی می کردند را نیزشناسایی و در حین حمل لوازم دزدی دستگیرکردند.
وی ادامه داد: 2 تن از اعضای این باند دراین عملیات متواری و یک تن دیگربه همراه مقدار زیادی لوازم و ابزارآلات چاه کشاورزی دستگیر شده که پیگیری برای به دام انداختن سارقان متواری ادامه داد.
فرمانده انتظامی پلدختر گفت: همچنین سارقانی که اقدام به سرقت از واحد مسکونی که لوازم شرکت گازرسانی پایندان در آن نگهداری می شد کرده بودند دستگیر شده ومقدار زیادی الکترود، سنگ فرز، 2عدد تبرزین لوازم پلیس آمریکا، مقدار زیادی سلاح سرد، مقداری مهمات، مشروبات الکلی، مواد مخدر و سایر اموال از آنها کشف شد.
وی اظهارکرد: در این رابطه نیز یک تن دستگیر و2 تن دیگر تحت تعقیب پلیس قرار گرفته اند.
فرمانده انتظامی پلدخترازمردم خواست جهت امنیت و آرامش جامعه با پلیس همچون گذشته و بیش از پیش همکاری و تعامل داشته باشند.
7272/7273
خبرنگار: فاطمه مهرابی**انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.