سرهنگ رمضان اللهوردیان روز دوشنبه در جمع مدیران شهرستانی بناب، بر ضرورت همکاری مردم و مسئولان برای برگزاری سالم آیین های چهارشنبه آخر سال تأکید کرد و افزود: کسانی که مبادرت به فروش و عرضه مواد محترقه کنند بازداشت و تحویل مراجع قضایی خواهند شد.
وی، از کاهش 71 درصدی تصادفات منجر به فوت درون شهری و برون شهری بناب در سال 95 خبر داد و افزود: آمار مصدومان نیز در این مدت سه درصد کاهش یافته است.
اللهوردیان با اشاره به تلاش عوامل نیروی انتظامی در برخورد با سارقان، یادآور شد: آمار سرقت از ادارات نیز در سال95 منفی است و سرقت در کل 25 درصد کاهش یافته است.
وی، با بیان اینکه 90 درصد سرقت ها توسط عوامل نیروی انتظامی شناسایی و سارقان دستگیر شده اند، گفت: طی این مدت افزایش 19 درصدی کشفیات را شاهد هستیم.
فرمانده انتظامی بناب از افزایش 168 درصدی کشفیات کالای قاچاق در شهرستان بناب طی سال جاری خبرداد و افزود: بالغ بر 83 میلیارد ریال ارزش کالاهای کشف شده که جا دارد از همکاری های سربازان گمنام امام زمان(عج) شهرستان و نیز همکاری های خبری سپاه ناحیه بناب تقدیر و تشکر نمایم.
اللهوردیان ادامه داد: مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا در سال 96 نیز با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت و از مرزهای کشور گرفته تا مرکز کشور هر فردی که مبادرت به واردات و عرضه کالای قاچاق نماید با وی به شدت برخورد خواهد شد.
3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.