به گزارش ایرنا زهرا احمدی پور روز شنبه در جمع خبرنگاران خرم آباد افزود: هفت منطقه جدید گردشگری را در کشور پیش بینی کرده ایم و برای معرفی این مقاصد برگزاری تورهای رسانه ای را در نظر داریم.
وی با بیان اینکه چندی پیش تور رسانه ای چهار روزه برای استان سیستان و بلوچستان جهت معرفی مقصد گردشگری برگزار شده است، افزود: این تورها را به صورت متمرکز برای استان هایی که مقصد گردشگری نبوده اند اجرا می کنیم.

**استاندار لرستان به صورت جدی پیگیر آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک است
وی در خصوص آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک گفت: خوشبختانه با تلاش های استاندار لرستان اعتباراتی برای آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک اختصاص یافته است.
احمدی پور افزود: اکنون در حال بررسی جابه جایی ساختمان های اطراف این بنای تاریخی هستیم که جهاد کشاورزی باید نظر خود را در این زمینه بدهد تا وارد فرایند اجرایی شویم.
وی اظهار کرد: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نظر خود را برای این جابه جایی به صورت مثبت اعلام کرده و اقدامات اداری آن در حال انجام است چراکه قلعه فلک افلاک را یک سرمایه برای مردم استان قلمداد می کند.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: برای استفاده از تسهیلات بانک توسعه ملی باید شرایط را برای جذب سرمایه گذاران در کشور فراهم کنیم.
وی گفت: اکنون این فرآیند هرچند کند، اما در حال انجام است و با توجه به مقوله گردشگری نیازمند ایجاد زیرساخت ها هستیم.
احمدی پور افزود: در سال 96، افزایش تعداد هتل ها و سرعت استفاده از منابع از توسعه ملی را افزایش خواهیم داد.
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری روز جمعه سفر دو روزه خود به استان لرستان را آغاز کرد.
وی در این سفر از برخی آثار تاریخی و گردشگری و ستاد خدمات سفر برخی شهرستان های لرستان دیدن کرد.
7274/3210/3022
خبرنگاران: مریم نریمانی – محمد یاراحمدی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.