حجت الاسلام علی ارکبان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: طرح آرامش بهاری با هدف خدمت رسانی مطلوب به مسافران نوروزی، کاروان های راهیان نور ومردم شهرستان بروجرد در بقاع متبرکه این شهرستان برگزار می شود.
وی با اشاره به عبور کاروان های راهیان نور کشورازبروجرد به سمت جنوب افزود: به منظوربهره گیری بیشتر از کاروان راهیان نور و رفاه آنها خیمه معرفت در قالب طرح آرامش بهاری در میدان آیت اله بروجردی(ره) این شهرستان برپا شده است.
رئیس اداره اوقاف وامور خیریه بروجرد بیان کرد: با برپایی خیمه های معرفت غرفه های مختلف کودک و نوجوان، پاسخ به سوالات شرعی ومشاوره مذهبی، ایستگاه نقاشی، قرآن بخوان، هدیه بگیراجرا می شود.
حجت الاسلام ارکبان اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های طرح آرامش بهاری برگزاری مراسم تحویل سال در امامزاده قاسم، امام زاده جعفر وامام زاده بوالحسن به صورت همزمان وهمچنین پخش نوای صلوات خاصه امام رضا(ع) وپیام نوروزی مقام معظم رهبری است.
وی برپایی نمایشگاه کتاب با موضوعات مختلف علمی، ادبی، داستان، مذهبی و تاریخی را از دیگر برنامه های ویژه نوروز در بقاع متبرکه بروجرد اعلام کرد.
طرح آرامش بهاری از28اسفندماه تا 16فروردین ماه برگزارمی شود.
شهرستان بروجرد با حدود 400 هزار تن جمعیت درمسیرشمال به جنوب کشور واقع شده و ازشمال با شهرستان های ملایرو نهاوند در استان همدان، از شرق با شهرستان شازند در استان مرکزی، از جنوب با شهرستان خرم آباد و دورود و از غرب با شهرستان های سلسله و دلفان هم مرز است.
بروجرد با 165 بنای تاریخی وجاذبه طبیعی آماده پذیرایی ازمسافران وگردشگران نوروزی است.
6052/7273
خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.