به گزارش ایرنا محمد فرهادی روز شنبه در آیین بهره برداری از آزمایشگاه مرکزی شماره 2 دانشکده کشاورزی دانشگاه لرستان افزود: تعداد آزمایشگاه های مرکزی در کشور به 161 آزمایشگاه رسیده است.
وی گفت: در آزمایشگاه مرکزی شماره 2 دانشگاه لرستان که امروز به بهره برداری رسید خدمات آزمایشگاهی در بخش های تخصصی برای دوره های آموزشی دانشگاه و سایر مراکز تحقیقاتی و نیازهای بخش کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.
رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه لرستان نیز در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این آزمایشگاه حدود یکهزار مترمربع زیر بنا دارد و اعتباری حدود هفت میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز آن هزینه شده است.
جهانشیر شاکرمی افزود: این آزمایشگاه پیش از این در واحدهای متروک سازمانی و مسکونی قرار داشت که بعد از تعمیر و تجهیز به عنوان یک سایت تحقیقاتی و آزمایشگاه تخصصی مورد استفاده قرار می گیرد.
به گفته وی بیشتر دستگاه ها و تجهیزات به کار رفته در این آزمایشگاه شامل پیشرفته ترین تجهیزات تجزیه گیاه و خاک و انواع اتاقک های رشد است که تاکنون در مجموعه دانشگاهی استان وجود نداشته است.
دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز وارد فرودگاه خرم آباد شد.
بهره برداری از آزمایشگاه مرکزی شماه 2 دانشگاه لرستان، بهره برداری از بیمارستان تخصصی دامپزشکی و طرح گازرسانی در دانشگاه لرستان از جمله برنامه های سفر یکروزه فرهادی به لرستان می باشند.
1920/3022
خبرنگار:محمد یاراحمدی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.