احمد گودرزیان روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: پیکر پاک این شهدا روز دوشنبه 9اسفند جاری وارد بروجرد خواهد شد و بعد از نماز مغرب و عشا، آیین شبی با شهدا در حسینیه ثارالله سپاه شهرستان برگزار می شود.
وی اضافه کرد: آیین تشییع و تدفین پیکر2 شهید گمنام ساعت 9 صبح سه شنبه از میدان قیام مقابل مسجد امام خمینی (ره) بروجرد آغاز و به سمت دانشگاه آیت الله بروجردی ادامه می یابد.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه بروجرد بیان کرد: اقدامات لازم برای برگزاری آیین استقبال، تشییع و تدفین پیکراین شهیدان با حضور مسئولان اجرایی، اقشارمختلف مردم و خانواده شهدای شهرستان انجام شده است.
گودرزیان اظهار کرد: در حال حاضر2 شهید دردانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد، 2 شهید در شهراشترینان و پنج شهید دیگردر تپه شهدای گمنام این شهرستان درخاک آرمیده اند که با تدفین این 2 شهید در دانشگاه آیت الله بروجردی تعداد شهدای گمنام این شهرستان به 11شهید خواهد رسید.
وی بر لزوم استقبال گسترده مردم ولایتمدار و شهیدپرور بروجرد از پیکر این شهدا تاکید کرد و ادامه داد: اطلاع رسانی لازم در مورد زمان و مکان استقبال، تشییع و تدفین پیکر این 2 شهید گمنام توسط رسانه‌ها، نصب بنر و بیلبردهای شهری انجام شده است.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه بروجرد افزود: هماهنگی لازم با شهرداری و سازمان اتوبوسرانی برای حمل و نقل مردم شرکت کننده در آیین استقبال، تشییع و تدفین پیکر این 2 شهید گمنام انجام شده است.
گودرزیان یادآور شد: برپایی ایستگاه صلواتی در مسیر برگزاری آیین تشییع و تدفین پیکر این 2 شهید گمنام و برای پذیرایی از افراد شرکت کننده دایر خواهد شد.
بروجرد در شمال لرستان واقع شده و دومین شهرستان پرجمعیت استان محسوب می شود مردم بروجرد در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس یکهزار و 500 شهید، 250 آزاده، 2هزار و 300 جانباز و 70 شهید مفقود الاثر تقدیم ایران اسلامی کرده اند این شهرستان 51 بار مورد حمله هوایی دشمن بعثی قرار گرفته است.
7273/6052
خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.