به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ علی احمدی تبار گفت: ماموران پلیس آگاهی استان حین کنترل خودروهای عبوری در آزاد راه 'اندیمشک – خرم آباد' به یک دستگاه کامیون کمپرسی حامل بار مشکوک و آن را توقیف کردند.
وی با اشاره به دستگیری یک نفردر این رابطه، بیان داشت: در بازرسی از کامیون مذکور مقدار 20 تن برنج خارجی قاچاق فاقد مدارک گمرکی که از استان های جنوبی کشور به استان های همجواربارگیری شده بود، کشف شد.
احمدی تبار گفت: کارشناسان ارزش برنج های کشف شده را یک میلیارد ریال اعلام کردند.
** دستگیری 23 متهم تحت تعقیب و معتاد متجاهردر خرم آباد
فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده شهرستان خرم آباد 23 متهم تحت تعقیب و معتاد متجاهر دستگیر شدند.
سرهنگ صفی اله بیرانوند گفت: به منظور ارتقا امنیت اجتماعی طرح مبارزه با هنجار شکنان و عاملان افیونی در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت .
فرمانده انتظامی خرم اباد افزود: در اجرای این طرح، ماموران با انجام تحقیقات پلیسی موفق به دستگیری 15 متهم تحت تعقیب و سابقه دار حرفه ای در سطح شهرستان شدند.
سرهنگ بیرانوند تصریح کرد: ماموران در ادامه اجرای این طرح توانستند، 13 دستگاه موتورسیکلت و خودرو سرقتی و متخلف را نیز توقیف کنند .
وی در ادامه افزود: یکی از برنامه های ما جمع آوری معتادان تابلو است که بیشتر سرقت های خرد در سطح شهرستان توسط آنها انجام می شود ، این در حالی است که در اجرای این طرح 8 معتاد تابلو و مشکوک به سارق جمع آوری و با هماهنگی سایر دستگاه ها جهت بهبود آن ها اقدامات لازم صورت گرفت .
فرمانده انتظامی خرم آباد در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های انتظامی ، از شهروندان خواست ؛ در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرایم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود .
لازم به ذکر است ، در ادامه این طرح ، مانور اقتدار و تثبیت ماموران انتظامی خرم آباد در محله اسدآبادی و مناطق مسکن مهر این شهرستان به اجرا در آمد که این امر رضایت شهروندان از عملکر پلیس به دنبال داشت .
**کشف بیش از 37 کیلوگرم مواد مخدر و انهدام 2 باند در دورود
فرمانده انتظامی دورود گفت: 2 باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و در اینر رابطه بیش از 37 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سه ماهه گذشته در شهرستان دورود کشف شد.
سرهنگ ملکشاهی گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر دورود با همکاری ماموران کلانتری و پاسگاه های این شهرستان در سه ماهه اخیر موفق به کشف 37 کیلو و پانصد گرم انواع مواد مخدر شدند .
وی در ادمه افزود : در این مدت 2 باند سوداگر مرگ منهدم و 50 نفر قاچاقچی و خرده فروش و 500 نفر معتاد خیابانی دستگیر شد .
فرمانده انتظامی دورود ، ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در اجرای طرح های ارتقا امنیت اجتماعی ، موفقیت پلیس را نتیجه همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس دانست و گفت: پلیس تمام توان خود را در راستای خدمت رسانی به مردم و تامین امنیت اجتماعی مردم ، جلب مشارکت و اعتماد مردم بکار خواهد گرفت.

**کشف کالای قاچاق در شهرستان چگنی
فرمانده انتظامی شهرستان چگنی از کشف پتو و کفش کتانی قاچاق خبر داد .
سرهنگ سلطانمراد زارع گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل قاچاق کالا در مسیر جاده ویسیان ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظطامی پاسگاه ویسیان قرار گرفت .
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی خودرو سمند مورد نظر با هماهنگی مقام قضایی آن را توقیف و در بازرسی از آن، 360 تخته پتو و 165 جفت کتانی قاچاق بچه گانه را کشف کردند .
وی با اشاره به دستگیری 2 نفر در این زمینه ، افزود : برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه ، 120 میلیون ریال برآورد شد .
فرمانده انتظامی چگنی ادامه داد: 2 متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.
3210 / 6001
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده: هوشنگ بهرهی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.