سردار مرتضی کشکولی روز دوشنبه در حاشیه دیدار با خانواده شهدای دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در نشست شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان لرستان نامگذاری مجدد معابر شهری تغییرنامه یافته خرم آباد مصوب شده است.
وی اظهار کرد: طبق این مصوبه معابری که در گذشته مزین به نام شهیدان استان لرستان بوده و به تازگی به نام گلها و سایر اسامی تغییرنام یافته اند، دوباره به نام شهیدان ثبت می شوند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود البته نام شهدا به طور کامل از تابلوهای شهری حذف نشده اما با حجم بسیار کوچکتری نسبت به نام های جدید در زیر آن نوشته شده است.
وی در توضیح چگونگی اجرای مصوبه یادشده گفت: طبق قراردادی که با شهرداری بسته شده، این نهاد موظف است تا پایان امسال تمام معابر مورد نظر را تغییر نام دهد.
سردار کشکولی تعداد این معابر را یکهزار کوچه و خیابان عنوان کرد و افزود: از این تعداد 130 مورد آن تاکنون تغییر نام داده شده است.
وی با اشاره به احتمال بروز اختلالاتی در تحویل مرسولات پستی پس از اجرای این طرح اظهار کرد: در مورد این موضوع نیز برنامه ریزی شده است بدین صورت که نام های قبلی به صورت کامل از تابلوهای راهنما پاک نمی شود ودر زیر اسامی اصلی نوشته خواهند شد.
7264/3022
خبرنگار: بهزاد سلاح ورزی ** انتشاردهنده: احسان کردی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.