دکتر احمد عبدللهی روز چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ، افزود: موسسه امدادگران عاشورا را فرزندان انقلاب و بهیاران ایثارگر هشت سال دفاع مقدس برای حمایت از بیماران سرطانی پایه ریزی کردند و امروز این موسسه در 29 استان فعال است.
به گفته وی ادامه رسالت و فرهنگ ایثار و شهادت بعد از جنگ تحمیلی مهمترین هدف این ایثارگران است که در روند اجرایی این مجموعه بارها مورد حمایت مقام معظم رهبری قرار گرفته اند.
وی اظهار کرد: تامین خدمات و هزینه های درمانی این گروه از بیماران بر عهده دولت است، با توجه به گستردگی فعالیت بهداشتی درمانی و کمبود بودجه در بخش دولتی، تعدادی از بیماران تحت پوشش هستند، حضور چنین موسسه های حمایتی کمک های زیادی به خانواده های این بیماران می کند.
وی ادامه داد: مردم خراسان جنوبی از دیر باز در عرصه های انقلاب، فعالیت های مذهبی و نیز ولایتمداری پیشگام بودند و این امر استان را به پایگاه تشیع واقعی در کشور تبدیل کرده است.
عبداللهی در ادامه عنوان کرد: خدماتی که در مجتمع های درمانی سپاه انجام می شود با تخفیف های ویژه ارایه می شود چون خراسان جنوبی استانی کمتر برخوردار است.

** ورود سپاه در هر فعالیتی مایه خیر و برکت است
همچنین نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، در این دیدار گفت: سپاه در هر جایی که حضور پیدا کند، مایه خیر و برکت است و این مهم برای مردم قابل لمس است.
حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی ، افزود: سپاه در هشت سال دفاع مقدس و بعد از جنگ در عرصه های اقتصادی خصوصا رشد صنایع، خوش درخشید و امیدوارم با همتی که دارند زمینه تشکیل سپاه حضرت مهدی (عج) را فرآهم آورند.
وی خدمت رسانی درمانی سپاه را هم از نقاط ارزشمند این مجموعه دانست و عنوان کرد: آنچه باید در زمینه درمانی در برخی مسایل محقق می شد، به نوتشه برخی رسانه ها کامل صورت نپذیرفته که باز هم اقدام سپاه در این زمینه قابل قدردانی است.
وی در ادامه اقدام سپاه را در بخش درمان برای کاهش هزینه ها و کمک های بلا عوض به جامعه هدف امری خدا پسندانه ذکر کرد.
*3215*2047* خبرنگار- محمدرسول ابراهیمی اسفدن* انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.