به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان خدانظر دریکوند افزود: در موضوع آموزش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اقدامات بسیار خوبی در آموزش پرورش صورت گرفته است.
وی اظهار کرد: با توجه به تفاهم نامه های منعقد شده با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مقرر شده بود که برای اجرای کارگاههای آموزشی 3میلیاردو 500 میلیون ریال اعتبار به کمیته فرهنگی و پیشگیری اختصاص یابد.
وی ادامه داد :تاکنون تنها یک میلیاردو 200 میلیونریال از این اعتبار تخصیص یافته است.
دریکوند با اشاره به برگزاری 418 کارگاه آموزشی در سطح استان گفت :در ماه های بهمن و اسفند 498 کارگاه دیگر نیز در این راستا در سطح مادرس استان برگزار خواهد شد.
به گفته دریکوندآموزش و پرورش با توجه به کمبود اعتبارات هر کارگاه آموزشی را با اعتباری بسیار اندک معادل یک میلیون و 500هزار ریال برگزار می کند.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه تاکنون کارگاههای آموزشی تنها در شهرهای بروجرد،نورآباد و خرم آباد برگزاری شده است ،ادامه داد: انتظار می رود مبلغ 2میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار باقی مانده هم به موقع پرداخت شود تا با آموزش های صحیح و برگزاری کارگاههای آموزشی بتوانیم رسالت خود را به خوبی انجام دهیم.
خدانظر دریکوند در ادامه با اشاره به جامعه هدف آموزش و پرورش در موضوع پیشگیری گفت: جامعه هدف ما120 هزار نفر است که تاکنون فقط حدود 27هزار نفر تحت پوشش قرار گرفته است.
7274/ 6001
خبرنگار: مریم نریمانی** انتشار دهنده : هوشنگ بهرهی
خبرنگار :مریم نریمانی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.