امسال ۴۱ هزار و ۱۱۷ داوطلب لرستانی در آزمون سراسری شرکت خواهند کرد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان گفت: امسال ۴۱ هزار و ۱۱۷ داوطلب لرستانی در آزمون سراسری شرکت خواهند کرد.

به گزارش جماران، احسان رشیدیان گفت: این داوطلبان در حوزه های آموزش و پرورش، دانشگاه لرستان، دانشکده فنی و حرفه ای و دانشکده آیت الله بروجردی حضور خواهند یافت.

وی اظهار داشت: کل داوطلبان حوزه های دانشگاه های استان ۱۴ هزار و ۲۵۱ نفر و داوطلبان حوزه های آموزش و پرورش ۲۶ هزار و ۸۶۶ نفر هستند.

وی با بیان اینکه آزمون سراسری امسال طی چهار روز از ۲۹ مرداد ماه جاری تا یکم شهریورماه برگزار خواهد شدادامه داد: مجموع شرکت کنندگان در رشته هنر یک هزار و ۹۵۱ نفر است که روز چهارشنبه ۲۹ مردادماه در آزمون سراسری شرکت خواهند کرد.

رشیدیان عنوان کرد: تعداد داوطلبان رشته علوم ریاضی و فنی در این استان  ۲ هزار و۳۳۷ نفر و تعداد داوطلبان رشته علوم انسانی ۱۱ هزار و ۳۱ نفر است.

وی با بیان اینکه تعداد داوطلبان رشته علوم تجربی در سطح استان ۲۱ هزار و۶۶۵ نفر  و تعداد داوطلبان رشته زبان های خارجی چهار هزار و ۱۵۳ نفر است گفت: از مجموع داوطلبان کنکور سراسری در استان لرستان ۵۸ درصد آقایان و ۴۲ درصد خانم ها هستند.

رشیدیان بر رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در برگزاری ازمون سراسری تاکید کرد و گفت: مهمترین بحث در برگزاری آزمون سراسری امسال ایمنی آزمون و رعایت پروتکل های بهداشتی است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.