مدیرکل بنیاد مسکن لرستان از تحویل 10 هزار و 300 واحد نوساز به سیلزدگان لرستان خبر داد.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با اشاره به تحویل 10 هزار و 300 واحد نوساز به سیل زدگان این استان، گفت: تعداد اندک واحدهای باقی مانده نیز بامشارکت مردم به زودی تکمیل خواهد شد.

به گزارش جماران، مسعود رضایی با اشاره به تحویل 10 هزار و 300 واحد نوساز به سیل زدگان این استان، گفت: در مجموع احداث تمامی ۱۲هزار و ۷۰۰واحد مسکونی مناطق سیلزده آغاز شده و تاکنون ۱۲ هزار و  ۲۰۰ واحدآرماتوربندی و بتن فونداسیون، ۱۱هزار و ۶۰۰ واحد اجرای اسکلت، ۱۰ هزار و ۷۰۰ واحد اجرای دیوارچینی و سقف انجام و ۱۰ هزار و ۳۰۰ واحد تکمیل شده است.

وی با اشاره به معرفی بیش از ۵۱ هزار واحد مسکونی به بانک افزود: ۸۰ هزار و۳۰۰ تن سیمان رایگان جهت احداث واحدهای سیلزده درلرستان توزیع شده و تعداد اندک واحدهای باقی مانده نیز بامشارکت مردم به زودی تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۷۰میلیارد تومان کمک بلاعوض به مردم سیلزده لرستان پرداخت شده تصریح کرد: ۱۰۳هکتار زمین برای جابجایی بیش از یک هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی سیلزده واقع درحریم و بستر رودخانه‌های استان خریداری شده است.

رضایی گفت: تعمیر تمامی ۲۰ هزار واحد سیلزده استان به اتمام رسیده  و پیش بینی برای تحویل تمامی واحدهای احداثی در ابتدای سالجاری بود که متاسفانه شیوع کرونا تاثیر مستقیم و شدیدی بر روندبازسازی گذاشته و این امر محقق نشد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.