امیر غفوری نژاد روز پنجشنبه با اشاره به کلنگ زنی ۲ فضای آموزشی در منطقه کوی امام رضا شهرستان خرم آباد اظهار داشت : یک فضای آموزشی ۹ کلاسه با زیر بنای یک هزار و ۵۵۵ متر مربع و اعتباری بالغ بر۶ میلیارد تومان با  همکاری فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان کلنگ زنی شد و  در اسرع وقت تحویل آموزش و پرورش استان خواهد شد.

وی ادامه داد:  یک فضای آموزشی ۶ کلاسه نیز با مشارکت خیر نیکوکار دکتر خیرالهی با زیر بنای ۹۳۵ متر مربع و به صورت مشارکتی با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید که امیدواریم با راه اندازی این دو فضای آموزشی حدود ۴۰۰ دانش آموز از آن بهره کافی را ببرند.

وی با بیان اینکه این مدرسه به نام شهید سلیمانی ساخته خواهد شد افزود: در سیل ۹۸ قریب به ۴۲۳ فضای آموزشی دچار آسیب شدند که از این تعداد ۳۱۰فضای آموزشی با یکهزار ۷۵۵ کلاس درس نیازمند تعمیر و ۱۱۳ مدرسه  تخریبی اعلام شدند که با کوشش و تلاش خیرین توانستیم  فضاهای نیازمند تعمیر را در مهرماه سال ۹۸ تحویل آموزش و پرورش استان دهیم.

غفوری نژاد ادامه داد :  با مشارکت خیران ۶۲ فضای آموزشی را  در مهرماه سال ۹۹ تحویل آموزش و پرورش قرار خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه ۲۹ پروژه فعال در حال حاضر در شهرستان خرم‌آباد وجود دارد گفت: این پروژه ها در قالب ۱۱۶ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۴۸ میلیارد تومان در دست اجرا هستند  که امیدواریم بتوانیم در کوتاه ترین زمان در صورت محقق شدن اعتبارات آنها را تحویل آموزش و پرورش استان قرار دهیم.

وی افزود: حدود ۲۷۰ پروژه فعال در سطح استان با اعتباری بالغ بر ۳۷۰ میلیارد تومان وجود دارد که بیش از ۲۰ درصد اعتبارات آنها را خیران پوشش می‌دهند.

 وی یادآور شد: در ۲۰ سال اخیر مجمع خیرین گام‌های بزرگی را در راستای مدرسه سازی برداشته و  بیش از ۱۰ درصد فضای های آموزشی توسط این افراد احداث شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.