به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی تیپ ۱۸۴ شهید فتح الهی خرم آباد، عصر روز دوشنبه مراسم محفل انس با قرآن کریم با حضور امیر زمانی فرمانده تیپ ۱۸۴ خرم آباد در حسینیه صیاد شیرازی برگزار شد.

در این مراسم معنوی که با حضور کارکنان وظیفه تیپ ۱۸۴ همراه بود گروهبان یکم محمد رضا تقیان از قاریان برتر نزاجا با صوتی معنوی و زیبا کلام وحی را تلاوت کرد که با تحسین حاضرین همراه شد.

انس و الفت کارکنان وظیفه با قرآن سبب رشد و بالندگی آنان می‌شود

در ادامه این مراسم امیر سرتیپ دوم حسنعلی زمانی فرمانده تیپ ۱۸۴ خرم آباد ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن است و به همین خاطر این ماه دارای برکات بی شماری است که همه ما باید از این نعمت الهی استفاده کنیم و کسی که نتواند از این ماه استفاده کند، ضررهای جبران ناپذیری را نصیب خود کرده است.

وی داشتن تقوای الهی را لازمه سعادتمندی در دنیا و آخرت دانست و عمل به فرایض دینی و انس و الفت کارکنان وظیفه با قرآن و احکام الهی را سبب رشد و بالندگی آنان در ادامه مسیر زندگی و دوران بعد از خدمت سربازی دانست.

فرمانده تیپ ۱۸۴ خرم آباد بیان داشت: خود سازی کارکنان وظیفه در دوران شیرین سربازی می‌تواند روند رو به پیشرفتی را در تمام مراحل زندگی آنان در پی داشته باشد و کادر وظیفه زندان به لحاظ موقعیت خاصی که دارند می‌بایست الگو و سرمشق خوبی برای دیگران بوده و در پیروی از حدود الهی بهترین باشند.

امیر سرتیپ دوم زمانی گفت: خدمت سربازی در نظام اسلامی هم وظیفه و تکلیف است و هم مقدس و اگر با نیّت پاک و هدفمند انجام پذیرد جزو عبادات محسوب می‌شود و سربازان وظیفه جزو سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و تلاش در جهت سلامت این مجموعه از وظایف اصلی و اساسی کلیه پرسنل است.

در پایان مراسم، سفره و ضیافت افطاری کارکنان وظیفه با فرماندهی تیپ نیز برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1428779
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.