حمید آزادبخت در جلسه شورای اداری شهرستان که در فرمانداری برگزار شد، افزود: از ابتدای شیوع کرونا ۴۰ نفر روزانه به صورت مستمر در سطح بازار گشت زنی و بازرسی داشتند و صنوفی که به دلیل شرایط کرونا تعطیل نکرده بودند پلمب شد.

وی اضافه کرد: هدف اصلی از تشدید بازرسی ها و جلوگیری از باز بودن واحدهای صنفی غیر ضرور، سلامتی مردم بود.

آزادبخت از راه اندازی ۶ واحد تولیدی ماسک خبر داد و بیان کرد: در این مدت ۳۰۰ هزار ماسک و محلول ضدعفونی کننده در بروجرد تولید شد.

رییس اداره صمت بروجرد اضافه کرد: پنج فروشگاه در سطح شهر هوشمند سازی شدند و مشتریان به صورت اینترنتی و تلفنی خریدهای خود را انجام می دادند که هدف از این اقدام قطع زنجیره کرونا و کمک به حفظ سلامتی مردم بوده است.

رییس آموزش و پرورش بروجرد گفت: در شهرستان بروجرد ۵۵ هزار دانش آموز در ۴۴۰ واحد آموزشی وجود دارد که در سال گذشته ۹۳ رتبه علمی و فرهنگی در سطح استان را کسب کرده اند.

محمد مهرافزون با اشاره به این که خانه معلم بروجرد زیبنده شهرستان و فرهنگیان نیست، گفت: در کنار دبیرستان تاریخی امام(ره) تالار بزرگ خانه معلم و موزه آموزش و پرورش احداث می شود.

وی اضافه کرد: پروژه های ناتمام رنج آور است که استخر آموزش و پرورش با هشت درصد پیشرفت نمونه ای از پروژه های نیمه کاره بروجرد است.

رییس آموزش و پرورش بروجرد افزود: ۶۰ درصد مدارس شهرستان بروجرد فرسوده بوده واستحکام ندارند.

وی با بیان این که ۶۰ درصد دانش آموزان به شبکه شاد وصل شده اند گفت: در پی شیوع کرونا آموزش تعطیل نشد و و ۶۰ درصد دانش اموزان و ۹۸ درصد مدیران به شبکه شاد وصل شده اند.

مهرافزون افزود: در مقطع متوسطه اول و دوم مشکلاتی در اتصال به شاد وجود دارد و علاوه بر این برخی روستاها نیز به دلیل عدم پوشش اینترنت، دارای مشکلاتی برای اتصال به شاد هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.