معلمی که فرسنگ ها سفر می کند تا دانش آموزانش در روستای نخود آباد بخش نظرکهریزی هشترود که به امکاناتی مثل اینترنت و گوشی هوشمند دسترسی ندارند از تحصیل بازنمانند.

سجاد ابوالقاسمی معلم اهل ملکان،  به دلیل ضعف زیرساخت های اینترنتی و شبکه های مجازی در برخی روستاها و نقاط شهری و برای آنکه دانش آموزانش از دیگران عقب نمانند در منازل آنها حضور می یابد و تک به تک مشکلات و ایرادهای درسی دانش آموزان را برطرف می کند.

وی در گفت و گو با ایرنا،  هدف از این کار را ادای دین به بچه های روستایی عنوان کرد و افزود: تلاش می کنم دینم را به عنوان یک معلم در قبال دانش آموزان که آینده سازان کشور هستند ادا کنم.

مدیر آموزش و پرورش منطقه نظرکهریزی نیز در این باره گفت: با توجه به اینکه طرح شاد در کشور در حال اجراست اما با توجه به نبود برخی زیرساخت های اینترنتی و امکانات مالی،  امکان ورود دانش آموزان به این برنامه در برخی روستاها وجود ندارند.

اسفندیار حسن زاده با تقدیر از اقدام این معلم، افزود: از مسوولان تقاضا داریم تا نسبت به تامین زیرساخت ها و کمک به دانش آموزان برای تهیه گوشی اقدامات لازم را انجام دهند.

شیوع کرونا در کشور مراکز آموزشی در سرتاسر کشور شده و آموزش و پرورش برای عبور از این بحران به آموزش از طریق فضای مجازی و تلویزیون روی آورده که این امر نیز به دلیل عدم دسترسی بسیاری از دانش آموزان به اینترنت و امکانات لازم، با مشکلاتی مواجه شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.