رئیس عقیدتی سیاسی لشکر ۸۴ خرم آباد ضمن تبریک هفته معلم اظهار داشت: روز شھادت استاد مطھری و هفته معلم زمینه ای شد که مدیران، اساتید، مربیان مراکز و موسسات آموزشی را در این روز گرد ھم آوریم و به بھانه ای از کار نیکو و پسندیده  این بزرگواران در حد توان تقدیر و تشکر کنیم .

 حجت الاسلام حسین دانش گفت: شهید مطهری معلمی با اخلاق و اندیشمندی فرزانه بود که با دیدگاه های عمیق و دقیق خود ابعاد گوناگون علوم انسانی رامورد نقد و بررسی قرار می داد.

وی تصریح کرد: تلاش فعالان عرصه تعلیم و تربیت قابل مقایسه با هیچ مسئولیتی نیست، معلمان شخصیت اجتماعی افراد جامعه را شکل می دهند و نقش غیر قابل انکاری در تربیت نیروی انسانی دارند.

وی بیان کرد: مهم ترین سرمایه ملی هر کشوری، سرمایه انسانی است و هدایت آینده سازان جامعه به دست معلمان است .

وی افزود: کار معلم قابل مقایسه با هیچ صنف و گروهی نیست و شغلی بسیار مهم، حساس و پر اهمیت است به همین منظور معلمان جایگاهی والا و بلند مرتبه در نزد خداوند متعال دارند.
وی ادامه داد: امروز هم که جامعه ما دچار این بیماری منحوس شده و مدارس تعطیل شده‌اند می‌بینیم که معلمان فداکار با دلسوزی تمام به هر شکل مشغول آموزش دانش آموزان هستند که واقعاً این یک نعمت بزرگ برای جامعه ایران اسلامی بشمار می‌آید که همچین معلمانی وظیفه‌شناس و دلسوز مسئولیت تربیت و آموزش فرزندان را بر عهده دارند.
در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از معلمان و اساتید قرآنی تقدیر شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.