مجتبی بیرانوند روز شنبه در دیدار با سرپرست جدید شرکت سیمان دورود بیان کرد: انتظار ما از شرکت فارس و خوزستان و مدیریت جدید سیمان دورود این است که توسعه فاز چهار این شرکت با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند زیرا پیشرفت فیزیکی طرح تاکنون مورد رضایت نیست.

وی اظهار کرد: شرکت فارس و خوزستان با طرح توسعه سیمان دورود و احیای صنایع راکد دین خود را به مردم این شهر ادا کند.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی فاز چهار سیمان دورود سال گذشته آغاز شد، افزود: به دلیل ناهماهنگی های میان شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی و بانک رفاه عملیات اجرایی این طرح به کندی پیش رفته است که انتظار می رود موانع اجرای آن هرچه سریعتر رفع گردد.

وی اضافه کرد: کارخانه لوله و الیاف بهراد دورود که زیر مجموعه فارس و خوزستان می باشد با وجود خرید تجهیزات همچنان تعطیل و بلاتکلیف می باشد که ضروری است موانع راه اندازی این کارخانه نیز برداشته شوند.

فرماندار دورود گفت: مجموعه مدیریتی شهرستان در صورت مشاهده همت، تولید و تلاش پرسنل شرکت سیمان دورود تمام تلاش و مساعدت خود را در جهت پیشبرد اهداف شرکت به کار خواهد گرفت.

وی آلایندگی فاز سه و مسائل کارگری را از دیگر مشکلات سیمان دورود برشمرد و اظهار داشت: امید است با درایت،تدبیر و تجربه مدیریت جدید این شرکت شاهد رفع این مشکلات در این شرکت باشیم.

سرپرست جدید شرکت سیمان دورود نیز گفت: اکنون امانتی در اختیار ما قرار گرفته که امید است با حمایت مدیران شهرستان منشأ خیر در این شهر باشیم.

منصور نجفی اضافه کرد: کارخانه سیمان دورود با قدمت بیش از ۶۰ سال و وجود نیروهای فنی و با کیفیت علی رغم برخی مشکلات دارای پتانسیل بالایی است که این قول را می دهیم با به روزرسانی کارخانه به سوددهی بالایی نیز برسیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.