محمد کرمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگر ایرنا افزود: در شهرستان بروجرد  پایگاه های زالیان و اشترینان دارای ساختمان هستند اما در حال حاضر نیروهای هلال احمر در اردوگاه سلمان حضور دارند که احداث پایگاه امداد جاده ای سلمان در جاده بروجرد به خرم آباد ضروری است.

وی اضافه کرد: نیروهای هلال احمر که در اردوگاه سلمان مستقر هستند، تا کنار جاده فاصله دارند در حالی که باید پایگاه امداد همجوار جاده باشد تا در صورت نیاز اقدامات لازم در کمترین زمان صورت گیرد.

کرمی هزینه مورد نیاز برای ساخت این پایگاه امدادی را حدود ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: هم اکنون پیگیر تملک زمین برای احداث این پایگاه هستیم اما در مجموع ۵۰ میلیارد ریال هزینه برای ساخت و توسعه انبار امدادی نیاز است.

وی افزود: با توجه به احداث بزرگراه جدید و این که در آن منطقه پایگاه امدادی وجود ندارد، ساخت و احداث این پایگاه امداد هلال احمر ضروری است.

رییس جمعیت هلال احمر بروجرد اضافه کرد: خیرین می توانند در این راستا کمک و همکاری داشته باشند تا این پایگاه نیز ساخته شود.

هلال احمر شهرستان بروجرد دارای سه پایگاه امداد و نجات جاده ای در جاده بروجرد به اراک، جاده بروجرد به همدان و جاده بروجرد به خرم آباد می باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.