علی آشتاب روز شنبه در حاشیه آغاز به کار مجدد نساجی بروجرد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کارخانجات نساجی بروجرد یکی از واحدهای تولیدی  فعال استان لرستان است که از ابتدای سال این واحد به دلایل مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و عدم سرمایه در گردش غیر فعال شد که امروز این واحد تولیدی فعالیت خود را با ظرفیت ۱۰۰ درصد آغاز کرد.
وی اظهار داشت: تسهیلات سرمایه در گردش مور نیاز نساجی بروجرد به بانک ملی ارجاع شده و پیگیری های لازم در حال انجام است، که پرونده تسهیلات تکمیل شده و پیش بینی میشود ظرف ۲ هفته آینده این تسهیلات پرداخت شود.
مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: تجهیزات مورد نیاز طرح توسعه در نساجی وجود دارد که در حال نصب بوده و نوید بخش این است که علاوه بر اشتغال موجود بیش از ۱۰۰ نفر دیگر به نیروهای این واحد تولیدی اضافه خواهد شد که  پیش بینی می شود در نیمه اول امسال طرح  توسعه  اجرا و نیروهایی نیز به این واحد اضافه شوند.
آشتاب افزود: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب سال جهش تولید نامگذاری شده و اجرای طرح توسعه و کمک به حل مشکلات این واحد می تواند تحقق بخش شعار سال در کارخانجات نساجی بروجرد باشد.
وی اضافه کرد: کارخانه نساجی نقش و تاثیر اساسی را در اشتغال و تولید استان لرستان دارد و خروجی این واحد الگوپذیری برای سایر  واحدها را به دنبال دارد.

مدیر کارخانجات نساجی بروجرد نیز گفت: امروز شنبه ۱۳ اردیبهشت تولید در کارخانجات نساجی بروجرد آغاز شد.

احسان سربندی افزود: امروز ۹۵۰ کارگر نساجی بروجرد در واحدهای مختلف تولیدی در سه شیفت کاری صبح، عصر و شب فعالیت کاری خود را آغاز کردند.

وی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا تجهیزات ایمنی از قبیل ماسک و محلول های ضد عفونی در اختیار پرسنل از طریق واحد بهداشت کار قرار گرفته است.

مدیر نساجی بروجرد گفت: در بدو ورود همه کارگران با دستگاه تب سنج غربالگری شدند و همه پرسنل از چند روز پیش در سایت سلامت وزارت بهداشت ثبت نام و فرم های مربوطه را برای شروع به کار پرکرده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.