حسین دالوند روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین قیمت حلیم درجه یک و ۲ به ترتیب ۱۶ و ۱۲ هزار تومان، آش شله قلمکار هرکیلوگرم ۲۰ و سایر آش ها ۱۴ هزار تومان مصوب شده است.

وی با بیان اینکه یکهزار و ۱۴۹ تن سهمیه شکر استان برای ماه مبارک رمضان تامین شده و در حال بسته بندی و توزیع در بازار است تصریح کرد:‌ این میزان شکر تنها سهمیه خانوار است و دربسته های ۹۰۰ گرمی با قیمت مصوب پنج هزار و ۹۰۰ تومان توسط ۲کارخانه در حال بسته بندی است و  طی هفته جاری توزیع می شود.

وی ادامه داد: یکهزارو ۱۴۹ تن سهمیه برنج نیز وارد استان و تاکنون در خرم آباد توزیع شده که این کالا نیزبا قیمت مصوب هرکیلوگرم ۷۲ هزار تومان از درب انبار و ۸۰ هزار تومان برای مصرف کننده به  فروش می رسد.

وی سهمیه گوشت و مرغ منجمد استان ویژه تنظیم بازار ماه رمضان را ۵۷۴ تن برشمرد و اظهار داشت: یکهزار و ۱۴۹ تن سهمیه روغن نباتی نیز در حال انتخاب مباشر و حمل به استان است.

دالوند سهمیه خرمای مضافتی و کبکاب را به ترتیب یکهزارو ۷۲۳ و ۵۷۴ تن عنوان کرد و گفت: این اقلام باید به ترتیب با قیمت هر بسته ۲۴ و ۱۸ هزار تومان برای مصرف کننده ارائه شود و اولویت توزیع آن فروشگاههای زنجیره ای و منتخب است.

وی افزود: قیمت گذاری در خصوص نرخ نان و تصمیم در این رابطه تا پایان هفته جاری اعلام می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.