به گزارش خبرنگار مهر، فرید رحمتی امروز جمعه در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به شرایط موجود کشور، اجرای برنامه‌های هنری لرستان در بستر فضای مجازی افزایش خواهند یافت.

وی، افزود: در شرایط کنونی که امکان اجرای برنامه‌های هنری با حضور مستقیم مخاطبین وجود ندارد، فضای مجازی بستری مناسب برای اجرای برنامه‌هایی مانند کنسرت‌های موسیقی و برگزاری نمایشگاه‌های هنری است.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، بیان داشت: در تازه‌ترین اقدام، شب گذشته شاهد اجرای کنسرت موسیقی مجازی گروه «نوای سیمره» با خوانندگی مهران غضنفری بودیم که با استقبال خوبی مواجه شد و حتی علاقه مندان موسیقی لرستان در سایر کشورها نیز از این اجرا بهره مند شدند.

رحمتی، تصریح کرد: پاسخگویی به نیاز علاقه مندان به موسیقی اصیل لرستان، هدف اصلی برگزاری این کنسرت بوده و به دنبال آن هستیم که برگزاری نمایشگاه‌های هنری در بستر مجازی را نیز فراهم کنیم.

وی با اشاره به اجرای پویش «هنرمندان در کنار مردم» طی اسفندماه سال گذشته و فروردین ماه امسال در بستر اینستاگرام، گفت: طی این برنامه نزدیک به ۳۰۰ کلیپ هنری توسط هنرمندان رشته‌های مختلف به خصوص موسیقی بارگذاری شد که با استقبال بسیار خوب علاقه مندان روبرو شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.