سیدموسی خادمی شامگاه چهارشنبه در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد مدیریت بیماری کرونا با  تبریک هفته سلامت به کادر درمانی استان و تقدیر از عملکرد آنها افزود:‌ کادر درمانی شرایط سختی را پشت سر می گذارند و با توجه به عملکرد غیر قابل پیش بینی ویروس، کمک ها به دانشگاه علوم پزشکی ادامه دار باشد و تامین نیاز زیرمجموعه های این نهاد در اولویت قرار گیرد.

وی تصریح کرد:‌ مجموعه دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز با تامین مایحتاج و تکمیل امکانات، آمادگی لازم برای مواجهه با شرایط خاص احتمالی را داشته باشد.

 وی  اظها ر داشت:‌ بر اساس مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تا پانزدهم اردیبهشت ماه اصل بر عدم برگزاری هرگونه مراسمی است، فرمانداران و سایر اعضاء ستاد بر اجرای این موضوع اهتمام داشته باشند  و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، سیستم حمل و نقل استان رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی در جابجایی مسافران را مد نظر قرار داده و اجرایی کند. 

خادمی با اشاره به لزوم جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، زباله گردها و کودکان کار گفت: دستگاه های اجرایی مرتبط جلوگیری از کوچ عشایر و ورود آنها به استان را  با جدیت دنبال کنند و شرایط خروج برای عشایری که وارد استان شده اند فراهم شود.

وی ادامه داد: هدف نهایی مصوبات ستاد مقابله با کرونا کمک به عملکرد بهتر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی برای مبارزه با این بیماری و خدمات رسانی به مردم است بنابراین  مدیران دستگاه های اجرایی با پیگیری مصوبات ستاد، در صورت برخورد با هر گونه مشکل ضمن اطلاع رسانی به ستاد در جهت رفع آن اقدام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.