مرضیه قنبریان روز دوشنبه به رسانه ها اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تعداد ۵۳ مورد ثبت درخواست بازرسی در سامانه مدیریت آسانسور انجام شد که از این تعداد ۱۳ مورد موفق به دریافت تاییدیه ایمنی و کیفیت شدند.

وی افزود: از ۵۳ مورد درخواست های ثبت شده برای اخذ تاییدیه استاندارد، ۳۶ مورد مربوط به درخواست اولیه و ۱۷ مورد نیز درخواست تاییدیه ادواری بوده است.
قنبریان ادامه داد: استفاده کنندگان از آسانسورها می توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی نصب شده در داخل کابین آسانسور که با عنوان شناسه ملی آسانسور شناخته می شود، به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷، از وضعیت تاییدیه آن آسانسور مطلع شوند.

مدیرکل استاندارد لرستان اظهار داشت: هم استانیها در صورت مشاهده آسانسور بدون تاییدیه، موضوع را از طریق سامانه پیامکی ۵۰۰۰۲۱۵۱۷ و یا شماره تلفن ۳۳۲۳۸۳۹۳ داخلی ۱۴۳ به اداره کل استاندارد لرستان گزارش دهند.

وی اظهار داشت: در سال گذشته ۶۹۴ مورد درخواست بازرسی آسانسور شامل ۲۹۷ مورد ادواری و ۳۹۷ مورد اولیه، در سامانه مدیریت بازرسی آسانسور استان ثبت شد.

وی افزود: پس از بررسی های انجام شده و بازرسی از آسانسورهای مورد درخواست توسط شرکت های همکار، ۴۶۲ تاییدیه ایمنی آسانسور در سال گذشته استان صادر شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.