به گزارش خبرنگار مهر، با همکاری مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد و همت مؤسسه خیریه شکوفه‌های امید، در اقدامی جهادی و خداپسندانه در دبستان توحید روزانه بیش از ۴۰۰۰ عدد ماسک تهیه شده و ضمن بسته بندی در اختیار بخش‌های مراقبتی زیر نظر نظام پزشکی قرار می‌گیرد.

مقابله با ویروس کرونا نیاز به عزم جدی و هماهنگی ملی دارد، با توجه به اینکه پرستاران و پزشکان متعهد در خط مقدم مبارزه با این ویروس ناشناخته هستند و کشور عزیزمان از بیرون با تحریم‌هایی ظالمانه در خصوص واردات وسایل پیشگیری و درمانی مواجه است، تولید وسایل و اقلام بهداشتی امری مهم و جدی به نظر می‌رسد.

ملت شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی همان‌گونه که در سال‌های دفاع مقدس سنگرها را خالی نکردند و فوج فوج روانه میدان نبرد حق علیه باطل شدند امروز نیز در مقابله با این ویروس احساس تکلیف کردند و پا در میدان عمل گذاشتند و با روحیه و عزمی جهادی گوشه‌ای از کار را بر عهده گرفتند و این حرکات خودجوش و آتش به اختیار در نقاط مختلف کشور مشهود است.

در این مسیر جهادی، مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد با همت و همراهی مؤسسه خیریه شکوفه‌های امید، در دبستان توحید پایگاه تولید اقلام بهداشتی ایجاد کرده است و با حضور بانوان جهاد گر که دوشادوش مردان احساس تکلیف کرده‌اند، با راه‌اندازی و تجهیز کارگاه خیاطی با رعایت همه موارد و دستورالعمل‌های بهداشتی به تولید ماسک پرداخته‌اند تا شاید گوشه‌ای از کمبودها جبران شود.

این حرکت زیبای آنها ما را یاد کمک‌های بانوان می‌اندازد که در پشت خاک ریزها برای رزمندگان لباس می‌دوختند و امروز در واقع این کارشان بی‌شباهت به آن دوران نیست چراکه اکثر این تولیدات مورد استفاده پزشکان و پرستارانی است که رزمندگان صف اول مبارزه با کرونا هستند.

در این پایگاه به صورت میانگین روزانه ۴۰۰۰ ماسک بهداشتی تولید می‌شود و در بسته بندی‌های بهداشتی در اختیار بخش‌های مراقبتی زیر نظر نظام پزشکی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.