فرید بهرامی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:هدف از برگزاری اولین جشنواره فیلم کوتاه ورزشی قهرمان خانه در استان ایجاد تحرک،نشاط و بازی و علم‌آموزی دانش‌آموزان در تعطیلی اضطراری مدارس می باشد.
وی اظهار داشت: در این راستا شرکت کنندگان تا دوم اردیبهشت ماه سال ۹۹ می توانند ویدئویی سه دقیقه ای از ورزش دانش آموزان  در خانه را با استفاده از ابزار ساده و با خلاقیت خود به شماره ۰۹۱۶۶۶۱۴۸۰۱ ارسال کنند.

بهرامی گفت: کلیپ دانش آموزان دوره ابتدایی با توجه به مفاهیم دروس ابتدایی و بنیادین تربیت بدنی با تاکید بر بازی باید باشد و کلیپ دانش اموزان دوره متوسطه نیز باید بر اساس یادگیری مهارت های ورزشی و آمادگی جسمانی باشد.

وی با بیان اینکه سه جایزه پنج میلیون ریالی و  ۱۰جایزه یک میلیون ریالی به برگزیدگان این جشنواره اهدا خواهد شد عنوان کرد: بعد از ارسال کلیپ در پیامی جداکانه بایستی مشخصات ارسال کننده شامل اسم و فامیل، شماره تماس، نام مدرسه، مقطع  تحصیلی ، استان و شهرستان و همچنین اسم و مزیای حرکت ورزشی انجام شده در کلیپ را به صورت متن نوشتاری به شماره مذکور ارسال شود.

وی ادامه داد: دانش آموزان استان و سراسر کشور با قرنطینه کردن خود در منزل و  شرکت در این مسابقه، قدردانی خود را از مدافعان سلامت نشان خواهند داد.

اکنون ۳۵۲ هزار دانش آموز در مدارس لرستان تحصیل می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.