به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در مورخ هفدهم فرورین ماه ۱۳۹۹ به ریاست سید موسی خادمی استاندار لرستان و رئیس ستاد استانی مدیریت بیماری برگزار و مصوبات زیر ابلاغ شد:

۱– در راستای مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان از شنبه ۲۳ فروردین ماه ۱۳۹۹ با دو سوم نیروی انسانی به فعالیت خود ادامه خواهند داد و یک سوم باقی مانده با اولویت زنان باردار و کارکنان دارای بیماری‌های زمینه‌ای به صورت دورکاری خدمت رسانی خواهند کرد.

۲ – در راستای مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ساعت کار ادارات از شنبه ۲۳ فروردین ماه ۱۳۹۹ از ساعت ۷ صبح تا ۱۴ عصر خواهد بود.

۳ – هرگونه حضور در تجمعات و اماکن و مراکز پر تردد بنا بر مصوبه قبلی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ممنوع بوده و هم استانی‌های عزیز می‌بایست در راستای قطع زنجیره انتقال از حضور در این اماکن و مراکز خودداری نمایند.

۴– فعالیت پروژه‌های عمرانی استان از شنبه ۲۳ فروردین ماه ۱۳۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و درمانی از سر گرفته خواهد شد.

۵ – فعالیت بازار و مراکز تجاری غیر از مراکز عرضه مایحتاج ضروری و بهداشتی و درمانی بنا بر مصوبه قبلی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تعطیل و از شنبه ۲۳ فروردین ماه ۱۳۹۹ بر اساس مصوبه اعلامی ستاد ملی فعالیت خواهند کرد.

۶ – کلیه دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و مدارس استان تا پایان فروردین ماه سال جاری تعطیل خواهند بود.

۷– اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری پلیس فتا و مراجع قضائی ضمن رصد فضای مجازی، نسبت به برخورد قاطع و قانونی با افرادی که نسبت به تشویش اذهان عمومی و سیاه نمایی اقدام می‌کنند اقدام خواهد نمود.

۸ – حمل و نقل عمومی در سطح استان از روز شنبه ۲۳ فروردین ماه سال جاری با رعایت پروتکل بهداشتی که ابلاغ خواهد شد به روال عادی بازخواهند گشت.

۹– ورود و تردد خودرو با پلاک غیر بومی در سطح استان تا اطلاع ثانوی همچنان ممنوع می‌باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1399944
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.