اسد عبدالهی روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود:  این میزان با نظارت اداره غله و خدمات بازرگانی و توسط شرکت حمل و نقل آبادان و سازمان تعاون روستایی و عشایری در مناطق شهری، عشایری، روستاهای دارای نانوایی و فاقد نانوایی استان توزیع شد.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی ویژه کرونا و جلوگیری از ایجاد مشکل برای مصرف کنندگان آرد به ویژه در روستاها بیان کرد: آرد مورد نیاز زودتر از زمان تعیین شده در اختیار نانوایان و مصرف کنندگان قرار گرفته است.

وی افزود:  ذخیره‌سازی، تامین و توزیع گندم و آرد استان وضعیت مطلوبی دارد به نحوی که بخشی از نیاز سایر مناطق کشور توسط لرستان ارسال می شود.

عبدالهی عنوان کرد: به منظور اجرای دستورالعمل‌های ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا فرمانداران، اداره غله و خدمات بازرگانی، سازمان صمت و تعزیرات حکومتی موظف هستند در شرایط فعلی نظارت جدی بر عملکرد نانوایان در زمینه رعایت بهداشت و کیفیت نان داشته باشند.

تولید گندم در لرستان ۴۵۰ هزار تن و ۲ هزار واحد نانوایی در استان فعال است که از این تعداد، ۵۳۹ واحد در خرم آباد مستقر هستند و سالانه ۱۵ هزار تن آرد گندم در لرستان تولید می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.