س‍یدموسی خادمی روز پنجشنبه در بازدید از مبادی ورودی شهر خرم آباد با تاکید بر اینکه لرستان نباید مقصد هیچ مسافری باشد، اظهار داشت:‌ از فردا جمعه خروجی شهرها نیز کنترل می‌شود بنابراین مسافران باید هر چه سریع‌تر استان را ترک کنند.

استاندار لرستان سفر برخی از مردم را نادیده گرفتن حقوق دیگران دانست و بیان کرد: دولت هر نوع سفر را به شهرها در سطح کشور ممنوع کرده و این مهم در استان نیز اجرا خواهد شد و توصیه می شود مردم از تردد بین شهرهای استان نیز خودداری کنند.

وی با اشاره به توصیه‌های دولت مبنی بر نرفتن به سفر در این ایام افزود: شهروندان لرستانی با توجه به اینکه تردد بین بعضی از شهرهای استان مسدود خواهد شد از رفت و آمد بین این شهرها پرهیز کنند.

استاندار لرستان اضافه کرد: همچنین ورودی شهرهای استان از امروز مسدود شده و خودروهایی که قصد ورود به آنها را دارند برگشت داده خواهد شد، بنابراین هموطنان با رعایت توصیه‌ها خود را دچار مشکل نکنند.

خادمی افزود: به منظور حفظ سلامت مردم تمامی تفرجگاه‌های لرستان مسدود خواهد شد، بنابراین شهروندان برای آیین سیزده بدر امسال برنامه ریزی نداشته باشند و افردی که قصد عبور از شهرهای استان را دارند باید از مسیر کمربندی استفاده کنند.

تا هفتم فروردین ماه تعداد مبتلایان و فوتی های ویروس کرونا در لرستان به ترتیب ۵۹۲ و ۴۰ نفر بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.