سید موسی خادمی شامگاه چهارشنبه در نشست ویدئو کنفرانسی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با استانداران اظهار داشت: هموطنان لرستان را برای سفر خود انتخاب نکنند، چراکه هیچ تسهیلاتی در استان برای پذیرایی و اقامت مسافران وجود ندارد.

وی در ادامه با بیان اینکه ورودی‌های استان کنترل و مسافران برگردانده می‌شوند، افزود: امیدوارم هیچ هموطنی با اجرای این طرح اذیت نشود چراکه اجازه ورود به استان داده نخواهد شد.

استاندار لرستان با اشاره به مسافران و کسانی که به عنوان مهمان وارد استان شده‌اند گفت: توصیه می‌شود هر چه سریع‌تر استان را ترک کنند چراکه امکان دارد خودروی آنان توقیف و یا جرایمی برای آنان درنظر گرفته شود.

وی تاکید کرد: اصل موضوع در کنترل شیوع کرونا و مقابله با این بیماری مردم هستند که باید از بیرون آمدن، خریدهای غیر ضروری و حضور در اجتماعات خودداری کنند.

خادمی گفت: رعایت مسائل و هشدارهای بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا ضروری است و رفتن مردم به طبیعت، رعایت نکردن فاصله و ایجاد تجمع بسیار خطرناک است.

وی ادامه داد: برای مقابله با کووید ۱۹ تمهیداتی درنظر گرفته، مراکز طبیعی و تفرجگاه‌هایی که محل تجمع بوده تعطیل شده و همچنین مسیرهای ورودی بسته خواهد شد.

وی افزود: مردم لرستان همچنان که تاکنون در بحث مبارزه با کرونا از حضور در مراسم‌ها و آیین‌های مهم مانند پنجشنبه آخر سال همکاری لازم را داشته‌اند در بحث سیزده بدر نیز همکاری کنند.

وی بیان کرد: امیدوارم مردم برای آیین سیزده بدر و این چند روز تعطیلی برنامه‌ای برای اقامت در تفرجگاه‌ها و حضور در طبیعت برای خود تنظیم نکنند، چراکه این مراکز کنترل و مسدود خواهد شد.

وی با ابراز امیدواری و همکاری خوب مردم استان گفت: با رعایت و توجه مردم به توصیه‌ها در این ۲هفته همه چیز به حالت عادی بر خواهد گشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.