سید امین قاسمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و به منظور جلوگیری از مسافرت های نوروزی بازدید از بناهای تاریخی و مناطق گردشگری این استان از طریق فضای مجازی میسر شده است.

وی اظهار داشت: گردشگری مجازی لرستان به منظور معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری استان به هموطنان درقالب چند نرم افزار طراحی و در اختیار هموطنان قرار گرفته است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: امیدواریم مردم در شرایط شیوع ویروس کرونا بتوانند از فرصت بوجود آمده در محیط خانه استفاده کنند و از طریق فضای مجازی آثار تاریخی، فرهنگی و گردشگری لرستان را مورد بازدید قرار دهند.

وی با بیان اینکه به دلیل گسترش بیماری کرونا و سلامت هموطنان لرستان از پذیرش مهمانان نوروزی معذور است و هیچگونه آمادگی در استان برای پذیرایی مسافران مهیا نشده است، بیان کرد: مردم با مراجعه به پیج اینستاگرامی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان به آدرسlorestan_cthh @،می‌توانند با مکان‌های گردشگری و تاریخی استان  لرستان آشنا شوند  و در شرایط مساعد به استان چهار فصل لرستان سفر کنند.

قاسمی با اشاره به راه اندازی تور مجازی ۳۶۰ درجه در لرستان اظهار داشت: با استفاده از این تور امکان بازدید از قلعه تاریخی فلک الافلاک لرستان با امکان چرخش ۳۶۰ درجه برای بازدیدکنندکان فراهم می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.