محمد کرمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال شیوع کرونا و کنترل ورودی های شهرستان، سه تیم از هلال احمر در اشترینان، میدان زائران کربلا و میدان آیت الله بروجردی(ره) مستقر شدند.

وی اضافه کرد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۲۶ هزار نفر غربالگری شدند که سرنشینان خودروها با وسیله تب سنج، غربالگری شدند که از این تعداد مورد مشکوک به کرونا وجود نداشت.

کرمی بیان کرد: ۱۵ هزار و ۴۱۰ نفر در میدان آیت الله بروجردی(ره)، سه هزار و ۳۰۰ نفر در اشترینان و هفت هزار و ۷۳۵ نفر نیز در میدان زائران کربلا غربالگری شدند.

رییس جمعیت هلال احمر بروجرد با اشاره به تشدید کنترل ورودی ها اظهار داشت: کنترل در مبادی ورودی تشدید شده و از ورود خودروها با پلاک های غیر بومی ممانعت می شود که جلوگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت مردم مهمترین هدف از اجرای این طرح است که با همکاری سایر نیروها در حال انجام است.

وی ادامه داد: غربالگری در ورودی های بروجرد همچنان ادامه دارد و نیروهای هلال احمر، نیروی انتظامی، بسیج و بهداشت در تلاش هستند تا از شیوع این ویروس جلوگیری کنند.

کرمی تاکید کرد: از همه شهروندان درخواست می شود تا از سفر، تردد غیر ضروری و دید و بازدید پرهیز کرده و به توصیه‌های بهداشتی و  ماندن در خانه، عمل کنند تا هر چه سریعتر زنجیره این ویروس قطع شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.