سید حبیب الله موسوی روز پنجشنبه در بازدید از پایگاه سلامت تب سنجی ورودی شهر معمولان در گفت و گو با خبرنگارایرنا اظهار داشت:  برخی از مردم با باز کردن واحدهای صنفی ارائه دهنده خدمات غیر ضروری، حضور در اماکن عمومی و شرکت در تجمعات و همچنین پذیرش مهمان به ویژه از شهرهای کانون انتشار ویروس کرونا منجر انتقال این بیماری در بین مردم بومی هستند.

وی افزود: این افراد به فکر سلامتی خود، خانواده و جامعه نیستند و با لج بازی به دنبال سودآوری، زمینه بروز و انتشار این بیماری را فراهم می کنند.

بخشدار معمولان بیان کرد: به طور قطع اگر مردم رعایت نکنند در روزهای آینده باید منتظر خبرهای نگران کننده ای در راستای انتقال این بیماری باشیم.

موسوی اضافه کرد: براساس آنچه وزارت بهداشت و درمان گزارش داده با همکاری خوب مردم و تلاش متولیان تاکنون در بخش معمولان تعداد انگشت شماری به این ویروس مبتلا و خارج از این شهر در قرنطینه خانگی بسر می برند.

وی ادامه داد: بر طبق تصمیم کمیته امنیتی و شورای سلامت بخش و شهرستان، حضور مردم در حاشیه شهر معمولان و به ویژه در روز طبیعت عامل تجمع افراد و احتمال شیوع این ویروس منحوس می باشد، ممنوع است.

بخشدار معمولان گفت: کارگاه تولید ماسک با همکاری ناحیه مقاومت سپاه پاسداران معمولان راه اندازی شده و روزانه هشت هزار ماسک تولید و در بین مردم توزیع می شود.

موسوی از مردم خواست در خانه بمانند، توصیه های بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت و در اماکن و مجالس عمومی، عزا و شادی تجمع و شرکت نکنند و از تردد در اماکن شلوغ و معابر بپرهیزند زیرا تنها این امر منجر به قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.