اسکندر فلاح وند چگنی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در ستاد مدیریت بحران بیماری کرونا مسوولیت نظارت بر اماکن عمومی به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان واگذار شده و در این راستا تیم های نظارتی از اوایل شیوع بیماری کرونا تمام تاسیسات اقامتی و پذیرایی را تعطیل کردند.

وی با بیان اینکه همچنین تمام صنوف زیرمجموعه با همکاری اتاق اصناف و اماکن تعطیل شدند، اظهار داشت: با توجه به اینکه لرستان در کریدور شمال به جنوب قرار دارد و متاسفانه در شرایط کنونی مسافران شمال به جنوب باید از این استان عبور کنند تیم های نظارتی به دقت عبور و مرور مسافران را به منظور جلوگیری از اسکان در استان نظارت دارند.

وی با بیان اینکه هیچ خانه مسافری دارای مجوزی در استان فعال نیست، ادامه داد: مسافران اجازه اقامت در هیچ مهمان پذیر و خانه مسافری در استان را ندارند و در صورت مشاهده با ان افراد برخورد خواهد شد.

فلاح وند با اشاره به اینکه قبل از آغاز تعطیلات نوروزی با نصب بنر و تبلیغات با فراخوان همکاری مردم برای جلوگیری از اسکان مسافران در استان اقدام شده است، بیان کرد: مواردی نیز به این اداره کل گزارش شده که بلافاصله با آنها برخورد شده است.

معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان بر لزوم پرهیز مردم از مسافرت در این ایام تاکید کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه این مسافرت ها مشکل ساز هستند هیچگونه خدماتی به مسافران ارایه نمی شود چرا که این گونه مسافرت ها جان مردم را به خطر می اندازند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه استان خوزستان از پذیرش مسافران نوروزی پرهیز کرده لرستان نیز از پذیرش این مسافران معذور است و با هرگونه تخلف در استان برخورد می کند و هیچ مسافری اجازه ماندن در لرستان را ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.