محمد مهرافزون روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد رتبه برتر توسط دانش آموزان بروجرد در المپیادهای مختلف علمی نسبت به سال قبل ۵۰ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به راهیابی ۱۰۵ دانش آموز بروجردی به المپیادهای علمی اظهار داشت: این موفقیت مرهون لطف خداوند تلاش و کوشش همکاران و عوامل اجرایی زحمتکش مدارس به ویژه همت بلند  شبانه روزی دانشآموزان است.
مدیر آموزش و پرورش بروجرد بیان کرد: در این موفقیت بی نظیر دانش آموزان بروجردی رتبه های برتر ۱۲ گانه علمی در سطح کشور را  به خود اختصاص دهند و موجب سرافرازی دانش آموزان و فرهنگیان بروجردی شدند.
وی اظهار داشت: درسال گذشته به همت دانش آموزان، مدیران و معلمان برجسته تلاش کردیم آمار پذیرفته شدگان مرحله اول المپیادهای علمی کشوری را به رشد ۱۰ درصدی افزایش دهیم  و خدا را شاکریم با یک حماسه غرور آفرین دیگر درسال جاری با رشد ۵۰ درصدی نسبت به آمارسال قبل مواجه شدیم.
مهرافزون اضافه کرد: آنچه که در این موفقیت حماسی قابل توجه است پذیرش دانش آموزانی از مدارس عادی و حاشیه شهر در این نوبت آزمون ها می باشد که بر خود واجب می دانم از زحمات همه عزیزانی به ویژه دانش آموزان که سبب این موفقیت بوده اند.
وی گفت: درصد قبولی شهرستان به مجموع استان۵۶/۷۰ دهم درصد می باشد و مجموع کل آمار شرکت کنندگان در کل کشور۹۲ هزار و ۱۰۴ نفر هستند.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد افزود: مجموع عنوان المپیاد ۱۲ عنوان  بوده که در مجموع ۱۰ درصد شرکت کنندگان به مجوز شرکت در مرحله دوم و پذیرش در تیم طلایی هر رشته را کسب نموده اند.

مهرافزون گفت: از میان پذیرفته شدگان۳۴ درصد دختر و ۶۶ درصد پسر است.
وی ضمن قدردانی از زحمات همه اولیا، دبیران، مدیران، همکاران ستادی  در راستای المپیادهای علمی به ویژه دانش آموزان بیان کرد: دانش آموزان بروجردی دارای استعداد و توانمندی بالایی هستند و امیدواریم درآینده شاهد پیشرفت بیشتر این قشر باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.