جعفر طولابی در حاشیه بازدید از مراکز تجاری و خرید شهرستان افزود: از مجموع ۳۳ مرکز خرید در سطح شهر ۱۴ مرکز شامل اصناف غیرضروری که بر خلاف مصوبه ابلاغی باز بودند با حکم قضایی پلمب شدند.

وی تاکید کرد: صنوفی که از مصوبه تعطیلی بازار سرپیچی کرده و خودسرانه به فعالیت ادامه دهند با حکم قضایی پلمب می شوند.

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا در استان واحدهای صنفی غیرضروری به منظور حفظ سلامت شهروندان از ۲۴ اسفند تعطیل هستند و چنانچه این واحدها نسبت به فعالیت خودسرانه اقدام کنند پلمب و جریمه خواهند شد.

وی اظهار داشت: بر این اساس تمامی واحدهای صنفی بجز داروخانه، نانوایی، قصابی، فروشندگان مرغ و ماهی، جایگاه های سوخت، میوه تره بار و مواد غذایی تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند که این مهم به صورت کتبی ابلاغ شده است.

وی تاکید کرد: بر خلاف برخی شایعات، بازار شهرستان خرم آباد کمبودی ندارد و عرضه کالاهای اساسی شهروندان با روال مطلوب گذشته تداوم دارد.

طولابی گفت: شهروندان به هیچ وجه نگران تامین مایحتاج خود نباشندچرا که از طریق دستگاه های متولی اقلام اساسی و مواد خوراکی برای ایام نوروز و  چندین ماه تامین شده و فروشگاه های زنجیره ای نیز در تمام روزهای جاری باز و فعال هستند.

وی تصریح کرد: آبشار و روستای گردشگری بیشه دارای زیبایی های منحصربه فردی است که در ایام تعطیل و بهار پذیرای هزاران گردشگر بوده اما امسال به دلیل حفظ سلامت شهروندان، از ورود افراد متفرقه به این منطقه جلوگیری می شود.

وی گفت: در شرایط کنونی به شهروندان پیشنهاد می شود برای خریدهای غیرضروری از منزل بیرون نروند تا سلامت خود و خانواده شان حفظ شده و مقابله با کرونا تسهیل شود.

بنابر اعلام علوم پزشکی لرستان تاکنون ۲۸۹ نفر به کرونا مبتلا شده و از این تعداد ۲۵ نفر جان باخته اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.