به گزارش خبرگزاری مهر، سید موسی خادمی شامگاه یکشنبه در ستاد مدیریت بیماری کرونا، از تعطیلی اماکن و لغو برنامه‌هایی که منجر به ازدحام جمعیت می‌شوند خبر داد و گفت: در شرایط موجود برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا توصیه می‌شود مسافران به قصد سفر وارد لرستان نشوند زیرا به واسطه شیوع این ویروس شرایط میزبانی از مسافران وجود ندارد.

خادمی اظهار داشت: در وضع موجود نیازمند اطلاع رسانی در خصوص خطرات ویروس کرونا هستیم و آگاهی بخشی به مردم برای کنترل این وضعیت از طریق فرهنگ سازی میسر می‌شود که صدا و سیما و فضای مجازی می‌توانند نقش مهمی در این زمینه ایفا کند.

وی در خصوص موضوع تهیه ماسک بیان داشت: بزرگترین مشکل کشور تهیه ماسک است و در استان نیز این معضل دیده می‌شود که برای حل آن در صورت اخذ مجوز شرکت نساجی بروجرد، شاهد تولید بخشی از نیاز مردم به ماسک در استان خواهیم بود.

استاندار لرستان با اشاره به بازارچه‌ها به عنوان اماکن پر خطر افزود: با در نظر گرفتن این موضوع که بازارها و بازارچه‌ها از محل‌های ازدحام جمعیت و پرتردد هستند و امکان شیوع این ویروس بیشتر خواهد بود همکاری بازاریان برای تعطیلی این مراکز در صورت امکان بسیار مؤثر خواهد بود.

خادمی تصریح کرد: از تمام توان و امکانات دستگاه‌های اجرایی در جهت مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا بهره خواهیم برد. هدف تأمین سلامتی مردم است که برای رسیدن به این مهم تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1376246
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.