عباس شرفی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در پلدختر اظهار داشت: برای اینکه سیل برای شهر پلدختر مشکلی ایجاد نکند به ناچار پل بابازید را برش و شکاف دادیم.

 وی افزود: هم اکنون که آب فروکش کرده ،این نقطه که ارتباط دهنده جنوب به غرب کشور است را پر و رفت و آمد به صورت اضطراری برقرار شود.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: قرار است پل دائمی به طول ۱۰۰ متر در ادامه خاکریز ایجاد کنیم که برای ساخت این پل جدید ۲۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

شرفی افزود: اداره کل راهداری استان برای ساخت پل های تخریبی و جاده های ارتباطی نیازمند اعتبار و هم اکنون با این مشکل مواجه است.

شرفی به وضعیت جاده پلدختر- خرم آباد اشاره کرد و یادآور شد: در اثر بارندگی و سیلاب اخیر جاده پلدختر_ خرم آباد در۶ نقطه دچار تخریب شده که حجم خرابی سیل اخیر نسبت به سیل فروردین ماه سال ۹۸ کمتر است .

وی افزود: در مسیر رودخانه کشکان محدوده شهرستان پلدختر هفت پل تخریب شده که اداره کل راهداری برای ساخت این پل ها با مشکل کمبود اعتبار مواجه است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: ۲ پل موقت دوآب و چم شهران در پلدختر مورد بررسی قرار گرفت که به دلیل کمبود اعتبار عملیات بازسازی موقت آن از روز شنبه هفته آینده آغاز می شود.

بر اساس برآوردهای اولیه سیل هفته جاری، ۲ هزار و  ۱۰۰ میلیارد تومان به لرستان خسارت زد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.