به گزارش ایرنا در حال حاضر این زیر گذر به دلیل حجم بالای آب راکد در آن غیرقابل استفاده شده و با توجه به اینکه در مرکز شهر قرار دارد به دلیل عدم پمپاژ آب آن تا  روزهای آینده ترافیک سنگین در سطح شهر ایجاد خواهد شد.

در حال حاضر بارندگی شدت دارد و هر لحظه بر حجم آب خرم رود اضافه می شود که بنا بر اعلام آب منطقه ای استان سرریز و طغیان این رودخانه تا پایان وقت امروز دور از انتظار نخواهد بود.

گفتنی است هم اکنون معابر و خیابان های شهر به ویژه در ۳۰ متری، خیابان انقلاب، خیابان مطهری، دره گرم، خیابان ولیعصر دچار آبگرفتگی شده و شرایط تردد در سه راهی گلدشت و زیر گذر بهارستان این منطقه به هیچ وجه مناسب نیست.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی بارش ها با میانگین ۱۷۰ میلیمتر تا فردا چهارشنبه در استان ادامه دارد.

شهردار خرم آباد نیز  ظهر امروز سه شنبه ۶ اسفندماه در جریان بازدید و نظارت مستقیم بر عملیات اجرایی ایمن سازی ساحلی های جهادگران، پل حاج عمران و پل حاجی گفت: شهرداری از هیچ اقدامی فروگذار نکرده‌ و هر اقدامی را که برای پیشگیری از سیلاب شهری لازم بود  انجام داده است.

محمد شریفی مقدم با اشاره به حساسیت و حادثه خیز بودن ساحلی پل حاجی تا پل افلاک افزود: ساحلی پل حاجی تا افلاک یکی از نقاطی بود که در سیل گذشته به طور کامل تخریب گردید و پروژه بازسازی آن ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است ولی به علت عدم تکمیل، لازم بود اقدامات احتیاطی و ایمن سازی را در این منطقه انجام دهیم.

وی بیان کرد: اقدامات احتیاطی از قبیل استقرار نیوجرسی، کارگذاری کیسه های شن و دیواره های بتنی را در کناره رودخانه انجام داده ایم، جهت جلوگیری از ورود آب به کوچه های اطراف ساحلی و منازل مسکونی ، تمامی کوچه ها با نیوجرسی مسدود شده اند  و تمامی نیروها  و ماشین آلات عمرانی در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.